Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
35 відгуків
+380 (97) 398-84-76
+380 (99) 047-25-49
Техкомплект
Кошик

Умови повернення та обміну

Обратна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари відповідної якості, дозволені повернення та обмін відповідно до закону ”Про захист прав споживачів”, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у використанні та не має слідів використанням споживачем: карапін, сколів, потертостей, пятен і т.д. п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводська маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 

Процедура повернення товару Надлежащего качества: - для повернення товару Вам необхідно дзвонити за телефонами: +380 (66) 123-45-67, +380 (50) 111-22-33, і повідомляти про знайдені повернути оплачений товар, менеджер магазину повідомить вам адресу для повернення товару; отправьте нам товар перевізником, оплатив його послуги; надіслати № декларації відправленої посилки на e-mail: borisryazancev85@gmail.com после перевірки товару гроші будуть повернуті протягом 7 робочих днів на карту.  

Обмін і повернення товарів відповідної якості приймається за рахунок покупця в течении 14 днів со дня продажу. Важно! Товар не повинен втратити товарний вид. Должна бути збережена упаковка, товарний чек (або витратна вкладна), гарантійний талон. Процедура повернення товару Ненадлежащего качества (з дефектом/браком): 

для повернення товару Вам необхідно зателефонувати за телефоном:

+380(99) 047-25-49, +380 (97) 398-84-76 и повідомити про нмір повернути оплачений товар, менеджер магазину повідоме вам адресу для повернення товару; - повідомте № декларації на e-mail: borisryazancev85@gmail.com; після перевірки товару гроші будуть повернуті на протязі 7 робочих днів. Усі послуги перевізника або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів за доставку провадиться лише у разі отримання товару неналежної якості.

Увага! Товари належної якості з категорій Медичне спорядження, Термобілизна, Шкарпетки, Рукавички, Батарейки, Квадрокоптери, Окуляри, Чохли, Мережеві зарядки, Кабелю, Автомобільні зарядки, Флеш-пам'ять, Мережеве обладнання для повернення та обміну відповідно до закону ”Про захист прав споживачів”

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner