Зручний і простий в функціоналі електротрицикл з ємкою батареєю 4176Вт/год. Максимальна швидкість руху 45 км/г.
Масо-габаритні характеристики
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В), мм 1800*1300*550 Відкидними є два бічні борти та задній борт кузова
Довжина, мм 3360
Ширина, мм 1380
Висота, мм 1410
Споряджена маса, кг 365
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається із свинцевих акумуляторів, виконаних за технологією згущенного електроліту загальним номіналом 72V-58Ah (4176Вт*год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Запас ходу на електротязі, км До 60 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність – 1500 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї Ресурс АКБ-480 циклів за глибини розряду -60%
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі.
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів напругою 220 Вольт, сила струму 6А.
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням
Світлотехніка задня Задній габаритний ліхтар стоп-сигнал, вказівник повороту
Світлотехніка передня Лінзована LED-фара головного світла + додаткові фари
Тип батареї Тягові батареї, що не обслуговуються, сумарною напругою 72V-58A/h (4176Вт*ч). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча напруга – 12 Вольт; Ємність за 3-20 годин розряду (С3-С20) – 52-58A/h;
Вага (кг) – 15,5; Діапазон робочих температур – від -15°С до +70°С; Напруга заряду в буферному режимі – 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі – 14.75 – 14,85 Вольт;
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" - максимальне тягове зусилля на колесах та мінімальна швидкість із пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху, динаміка та прискорення.
Тип приводу Привід від електродвигуна організований через понижуючий редуктор шестерні типу з двома півосями рівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрицикла. Передбачено наявність задньої швидкості.
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом + гальмо стоянки, активованим важелем
Підвіска задня Залежна підвіска на напівеліптичних 7-ми листових ресорах
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та додатковими пружинами на передніх стійках
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним ножним приводом
Колісні диски Сталеві штамповані
Вантажопідйомність, кг 950-1100
Кліренс, мм 240
Розмір шин передні/задні
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Класик |
Клас | Новий |
Колір | Сірий |
Система запуску | Електростартер |
Максимальна швидкість | 40 км/год |
Вага | 267 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 3050 мм |
Ширина | 1380 мм |
Висота | 1410 мм |
- Ціна: 89 870 ₴