Продавець agromir.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
47 відгуків
promo_banner
+380 (97) 398-84-76
+380 (99) 047-25-49
Техкомплект
Кошик

Умови повернення та обміну

Умови для обміну або повернення товару в цьому випадку: Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: 
 

-товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей тощо. 
-товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка 
-збережено всі ярлики і заводське маркування 
-товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 
 
Ви можете повернути товар  протягом 14 днів від дня купівлі

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.


Процедура повернення товару Належної якості: 
- зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; 
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; 
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів  
 
Процедура повернення товару неналежної якості : 
 -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар 
 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів 
 -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар  

 
Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника. 
 
Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар.  
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.  
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. 
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. 
 

З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії 
 
 
 

 
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватися таких умов: 
- товар не був у використанні і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; 
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; 
- збережено всі ярлики і заводське маркування; 
- товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості. 
 
Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця. 
У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно зателефонувати за телефоном +38 (099) 047-25-49 і повідомити про намір повернути оплачений товар. 
- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; 
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; 
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. 
 
Адреса для повернення: 
Нова пошта №2 вул.Київська, 2в, Гатне, Київська обл.
Рязанцев Борис Валерійович +38 (099) 047-25-49
 
Також ви можете зробити повернення за адресою: Київська область, Гатне, вул. Карпа Валовня 18/1,  
 
Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів) 
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +38 (099) 047-25-49 і повідомте про намір повернути оплачений товар. 
- надішліть нам товар перевізником; 
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар. 
 
Адреса для повернення: 
Нова пошта №2 вул.Київська, 2в, Гатне, Київська обл.
Рязанцев Борис Валерійович +38 (099) 047-25-49
 
Також ви можете зробити повернення за адресою: Київська область, Гатне, вул. Карпа Валовня 18/1,  

Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне відправлення замовлення.

 

Якщо покупець відмовився від товару в поштовому відділенні, то вартість доставки оплачуємо ми.

Терміни повернення коштів за повернення товару:
Термін повернення грошей при поверненні через відділення Нової Пошти становить 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**.

** За умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару і додані всі документи.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner