Продавець agromir.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
47 відгуків
promo_banner
+380 (97) 398-84-76
+380 (99) 047-25-49
Техкомплект
Кошик

Обмін та повернення

Обмін та повернення

 

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:

 

● товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо.

● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Ви можете повернути товар протягом 30 днів від дня купівлі

Повернення коштів здійснюється протягом 30 робочих днів після отримання товару, що повернувся.

 

За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?

Ми пропонуємо 30-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.

 

Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?

Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу borisryazancev85@gmail.com Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар за вказаною адресою.

 

Хто несе витрати?

Покупець несе витрати на зворотну доставку.

 

Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?

Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо:

● товар був фізично пошкоджений під час транспортування, наприклад, пом'ята коробка; 

● товар не відповідає замовленій моделі або у товарі відсутні деталі, наприклад, не той розмір коробки або ж має не повний комплект

 

Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.



Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner